liveturminsynvinkel

Direktlänk till inlägg 1 februari 2013

Förklarar en del

Av Amanda Åkesson Svensson - 1 februari 2013 19:36

Hej alla fina bloggläsare!

Jag har valt att ta en bloggpaus, detta pga att jag själv inte mår så bra. Så därför har jag valt att ta en riktig bloggpaus, trots att jag varje dag har tänkt på att jag måste blogga. Men inser ganska snabbt att det inte är så kul för er om ni bara ska läsa om hur dåligt jag mår osv.. Så därför har jag valt att ta hand om mig själv, det handlar verklkigen om att bara ta det lugnt och va med dem man älskar. Utan min pojkvän hade jag inte stått så stark som jag gör trots allt, jag hade inte karat en dag utan honom.


 
 
Ingen bild

sara

4 februari 2013 17:44

Vad ska du gå för linje på gymnasiet

Amanda Åkesson Svensson

16 februari 2013 13:25

Jag har valt bollrup, samhälle häst som första och andra frisör sen tredje kock i Båstad. Men har börjat tveka på bollrup så blir nog frisör! :)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Amanda Åkesson Svensson - 10 februari 2015 21:45

mu va det dags igen, här ligger jag i sängen med orn i kroppen. Dagen före doppare dagen, operation imorgon. Äntligen, jag har nu lyckats gå två år med olidliga smärtor, blod i avföringen, trött, hängning och allmänt slö i kroppen. Imorgon är det dag...

Av Amanda Åkesson Svensson - 21 juni 2013 00:01


Hej, ledsen för att jag inte skrivit något här. Ibland räcker inte tiden till och då får man prioritera vad som är viktigast. Dem senaste månaderna har live flutit på bra, gått i skolan, blivit kär, skrivit en massa prov, myst med familjen, varit på ...

Av Amanda Åkesson Svensson - 28 april 2013 12:22

Hej, det va väldigt längesedan som jag bloggade. Mitt liv har vänts upp och ner totalt, efter att varit tillsammans med A i två år och fyra månader har det tagit slut. Det har inte varit lätt att släppa och gå vidare, men vi båda vet om att detta bli...

Av Amanda Åkesson Svensson - 18 mars 2013 19:25

Hej allihopa! Ja, jag lever det är bara bloggen som ligger nere för stunden. Det är en del saker som händer i mitt liv just nu och jag känner att jag behöver fokusera på det. Sen har jag tänkt lite på att lägga ner bloggen helt, men kom fram till...

Av Amanda Åkesson Svensson - 9 mars 2013 13:25

Idag är det inte alls samma tjej som sitter och driver denna blogg. Jag har blivit mycket starkare som person, känner mig mycket gladare och positivare. Det är klart att alla har sin upp och ned gångar, men att man kan se något positivt i varje dag g...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästboken


Ovido - Quiz & Flashcards