liveturminsynvinkel

Alla inlägg den 5 januari 2013

Av Amanda Åkesson Svensson - 5 januari 2013 15:22

Hej, kan ju säga som så att natten var fruktansvärd. Alldeles skakig och orolig, en av mina vänner blev misshandlad på Volvo här i Tomelilla. Så himla glad att jag precis kommit hem. Det hade kunnat gå riktigt illa, men som tur va så mår han bra idag. Har ont men inget mer!
Så jag somnade inte förens vid fyra-fem, så sov bort halva dagen. Men har ändå inte gjort något ansträngande idag. Måste villa upp mig inför festen ikväll ju!
Ska nämligen på fest till min underbara vän Maria, där alla mina fina vänner är bjudna. Min kärlek kommer dessutom hem till mig idag och sover här. Så skönt, hatar att vara utan honom.
Har landat i fåtöljen där nere, pappa är dock tråkig och tittar på ishockey.. Aja, umgås i alla fall med familjen!
Kan slänga in en bild på hur jag ser ut på festen sen. Om inte annars så höra vi imorgon!
Kram Amanda

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3 4 5 6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Januari 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästboken


Ovido - Quiz & Flashcards