liveturminsynvinkel

Alla inlägg den 8 januari 2013

Av Amanda Åkesson Svensson - 8 januari 2013 20:59

Idag är det ingen bra dag, kunde inte somna igårkväll.. Vilket resulterade i att jag va skit trött när mamma väckte mig imorse. Jag började skolan kvart över åtta och va totalt död. Vaknade dessutom skit nervös.. Två hämtades jag på skolan och åkte in till läkaren, fick besked som inte va så glädjande.. Ska bli opererad, nervös. Jobbiga känslor kom upp under läkarbesöket.. Jag är trött och saknar min kärlek något enormt, känns som det va jätte länge sedan jag träffade honom.
Positivt med dagen är min fina pojkvän trots alla negativa besked och alla jobbiga känslor lyfter han mig och älskar mig. Sen har jag sovmorgon imorgon, så kan sova ut. Vakna på rätt sida förmodligen och bloggen kan få bra inlägg igen.

Sorry för detta tråkiga inlägg, berättar mer om operation och allt sånt när jag känner mig redo för att dela med mig av det.


Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3 4 5 6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Januari 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästboken


Ovido - Quiz & Flashcards